fifiochblomsterfrona

Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

Gooomööra!!!

Av Fia Blomsterfrö - 21 januari 2013 07:28

Assååååe igåår vaah dääh as röööhj as möööe föööök intääh haft sååå kuuuuwl påå längee assååååe , taaaack tee alllaa söm vaah määh ååh gjorde den såååå brraaaa<3 är så jäääävllaaa bakis assååååe och ska snart till skolan , ussschhh :( <3
Idaaag fååår nii tips hur maan gööör fööör ååh få ihoop dääh määh lääraren och videoinlägg , puzzz sååååh längeeee!!

 
 
Ingen bild

Gå och lägg dig, orrefitta

21 januari 2013 11:07

Hej, bara så du vet så dog "fjortisarna" ut runt 2009-2011, vilket betyder att du är en vanlig orre. Jag gissar att du är runt 8-10 år och njuter av dina egna kommentarer. Du har inga bilder på dig själv, eller från dina "fester". Jag skrattar mig igenom dina ur-usla inlägg där du tror att du använder något slags "fjortis språk" som ingen orkar läsa. Du är bara irriternande och jag tror jag vill spy på dig snorunge. Att jag tar mig tid till att skriva denna kommentar är endast på grund av att du kommenterat min kompis blogg (zanniofsweden) om ett länkbyte. Varför i helvette skulle hon ens vilja se din blogg? Du är en äcklig orre som tigger efter uppmärksamhet. Tur att du kan kommentera din egen blogg och LÅTSAS att du har vänner. Du mår säkert så jävla mycket bättre då. Vad får du ut på att lalla omkring och låtsas vara dum i huvudet? Hoppas du blir våldtagen av en pedofil som älskar 10 åringar. Du älskar ju sex och fester?

Fia Blomsterfrö

21 januari 2013 12:56

öööh va faan vill duuuh ?!! jaah är en seriööös peeersooon juuuh , jaaah hade ju över 600 läsare iigååår har ju faan möööe mer än diiin väään HAHA! jaah är snart 18 år åhhh lever mitt liiiv sooom jaaah vill , de första jaaah tänker på äääh ju inte attt taa fram mobiilen åååh fota allt jag göööör ?!! DUU ÄÄH FAAN ÄCKLIG !

 
Ingen bild

Bap

21 januari 2013 13:59

Hej "gå och lägg dig, orrefitta" bara så du vet så behöver du nog ta och växa upp. Att önska någon att bli våldtagen bevisar mycket tydligt att du antagligen är för omogen för att ens förstå innebörden av detta. Kul att du blir så provocerad av denna blogg dock, tönt :)

Fia Blomsterfrö

21 januari 2013 14:05

taaackn jaaaah vet redan jaaah är bääääzt jaaaah tar intääääh åt moooi massa hheheh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia Blomsterfrö - 30 januari 2013 12:27

Asssåååee trooor jaahhh skaa taaa en bloogggpaauuus, tääänktee deet äähh  juuuee inthää rättviiiist moot alllaa andraaa blogggaar ooom jaaah fortsääättter liksoooeeem <33 Förstååår aattt nii aalllaa sööötizar som lässeeer kommmeeer bliii sååå leds...

Av Fia Blomsterfrö - 29 januari 2013 23:00

skaaah sööööve nuueee!! måsthee taggaaa för imööra asssåååe <333 göör som mooiiii åååh gååå ut åååh suuuuup!! goonattttt guullizaar <333   tänkte frååååga eer oocksååå vaaah niii tyckeeer jaah skkaa skrivaaah meer oom i bloooogggggeen???   ...

Av Fia Blomsterfrö - 29 januari 2013 19:45

chaaachaaaa!!!! skaah snart gååå teee tindra ååhh söövee där inaattt, vi ska planeeeraah littthe för imööraaa näär vii skaa uuut hhehe hoppaass jaah fåår määh määähj miin enaa killleee!! haar juuuee inthää seettt han pååå eett taag nuueee :(((( määhn...

Av Fia Blomsterfrö - 29 januari 2013 17:45

HAR DU ? Folköl i kylen : nääh usch skaa vaaah cideeeer <3 Något husdjur : näh Någon favoriträtt : barnmat Puder på dig :  eehhh jaah, fast baahh 7 st Några framtidsplaner : vaa määh i playboy <3333 Någon sjukdom : att jaaah ääh sååå bääz...

Av Fia Blomsterfrö - 29 januari 2013 17:31

Dag 7-Typ av killar jag faller för Killaaaar soom ääähh 40+!!! asssåååee finnnns inggää bäättrhää <33 gör ingäääht om de haaar liiittthe fliint ocksååå hihihi alltiiid hetttt :* ...

Presentation


Jaah ääh en schnyygggg tjeej på 18 år från säääffle, ääälskaar livet , vönner & blooggg & suuupe !!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Huur gaamlaa ääh nii soom lääseer miin bloggg häähä?
 6-7 år
 8-9 år
 10-11 år
 12-13 år
 14-15 år
 16-17 år
 17-18 är
 19-20 år
 21+ år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards