fifiochblomsterfrona

Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

ååååååh <3 <3

Av Fia Blomsterfrö - 25 januari 2013 13:30

åååh jaaah haar nåågra söta lääsare iaf!! såååna häär kommentaarer gööör miin daag, bliiir såå glaad <3 <3 deet är ni som skriveer såna häär stöttande ååh snälla kommentarer soom göör attt jaaah vill fooortsäääta blogg hihi, oom ni forrtsätter vaah såå hääär sn'äälla såå kanske dääh kommmer een överraasking hihi :*  

 
 
Ingen bild

Sarah

25 januari 2013 13:40

Jag har ett litet tips till dig. Jag kom in på denna blogg av en slump. Jag är själv äldre än dig och har bloggat i flera år. Om du vill ha mera läsare så kan du inte skriva som du gör. Det är otroligt jobbigt aaaaattt lääääsaaaa såååntthäääär. Jag orkade inte ens genom första inlägget som du hade skrivit och då hade du bara skrivit några rader. Missförstå mig inte, jag vill inte kritisera, bara tipsa om hur du kan göra din blogg bättre. Man får såklart skriva hur man vill när man har en egen blogg men om man vill verka lite mera seriös så ska man skriva på korrekt svenska. Jag trodde att det var en 10-11 årig tjej som skrev här på bloggen tills jag såg hur gammal du var, jag förstår verkligen inte hur en 18 årig tjej skriver blogg på dethär sättet?

Om du vill verka äldre, mognare och troligtvis få mer läsare som orkar följa dig så skippa fjortis stilen ;)

Fia Blomsterfrö

25 januari 2013 15:28

haar allldriig saagt jaah villl haaa diin åssikt

 
Emelie Lindholm

Emelie Lindholm

25 januari 2013 15:35

Jag förstår hur det känns. Har själv blivit utsatt för kränkande behandling i skolan speciellt. Asså det som säger elaka kommentarer eler kränker dig de är bara avundsjuka eller de är bara omogna. De vet inte vad de säger. Jag vet hur jobbigt det är att bli kränkt varje dag. Jag vet hur det känns och om du har problem så kan du alltid vända dig till mig på min blogg om du känner för att fråga mig eller prata med mig.

Min blogg är
http://terese001.bloggplatsen.se

http://terese001.bloggplatsen.se

Fia Blomsterfrö

25 januari 2013 16:49

va traagiskt , meen tack söötiz vaa goo du är !!!

 
Ingen bild

Sarah

25 januari 2013 16:43

ojoj.. du var tydligen så omogen som jag trodde då :/ jaja om du vill ha de så :) sköt om dej!

Fia Blomsterfrö

25 januari 2013 16:45

öh?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia Blomsterfrö - 30 januari 2013 12:27

Asssåååee trooor jaahhh skaa taaa en bloogggpaauuus, tääänktee deet äähh  juuuee inthää rättviiiist moot alllaa andraaa blogggaar ooom jaaah fortsääättter liksoooeeem <33 Förstååår aattt nii aalllaa sööötizar som lässeeer kommmeeer bliii sååå leds...

Av Fia Blomsterfrö - 29 januari 2013 23:00

skaaah sööööve nuueee!! måsthee taggaaa för imööra asssåååe <333 göör som mooiiii åååh gååå ut åååh suuuuup!! goonattttt guullizaar <333   tänkte frååååga eer oocksååå vaaah niii tyckeeer jaah skkaa skrivaaah meer oom i bloooogggggeen???   ...

Av Fia Blomsterfrö - 29 januari 2013 19:45

chaaachaaaa!!!! skaah snart gååå teee tindra ååhh söövee där inaattt, vi ska planeeeraah littthe för imööraaa näär vii skaa uuut hhehe hoppaass jaah fåår määh määähj miin enaa killleee!! haar juuuee inthää seettt han pååå eett taag nuueee :(((( määhn...

Av Fia Blomsterfrö - 29 januari 2013 17:45

HAR DU ? Folköl i kylen : nääh usch skaa vaaah cideeeer <3 Något husdjur : näh Någon favoriträtt : barnmat Puder på dig :  eehhh jaah, fast baahh 7 st Några framtidsplaner : vaa määh i playboy <3333 Någon sjukdom : att jaaah ääh sååå bääz...

Av Fia Blomsterfrö - 29 januari 2013 17:31

Dag 7-Typ av killar jag faller för Killaaaar soom ääähh 40+!!! asssåååee finnnns inggää bäättrhää <33 gör ingäääht om de haaar liiittthe fliint ocksååå hihihi alltiiid hetttt :* ...

Presentation


Jaah ääh en schnyygggg tjeej på 18 år från säääffle, ääälskaar livet , vönner & blooggg & suuupe !!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Huur gaamlaa ääh nii soom lääseer miin bloggg häähä?
 6-7 år
 8-9 år
 10-11 år
 12-13 år
 14-15 år
 16-17 år
 17-18 är
 19-20 år
 21+ år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards